Zwycięzcy w konkursie PRotony 2015 zostaną ostatecznie wybrani spośród 131 zgłoszeń! W tegorocznej edycji pojawiło się wiele znanych nazwisk, w konkursie biorą udział m.in. Eryk Mistewicz, Grzegorz Kiszluk, Agnieszka Odorowicz, Barbara Sołtysińska czy Zuzanna Szopowska.
Bezprecedensowy w konkursie jest start w kategorii „Osoba ds. kampanii w social mediach dziennikarza” Grzegorza Nawackiego z Pulsu Biznesu, który jest autorem kampanii „Zrób na złość Putinowu. Jedz jabłka”.
Z nazwiskami wszystkich kandydatów można zapoznać się na stronie.
Do rywalizacji stają doświadczeni eksperci i młode talenty, wszyscy oceniani za osiągnięcia w 2014 roku. O zwycięstwie zadecydują głosy Akademii Ekspertów PR, która do 7 maja będzie oceniać dokonania kandydatów.
Największa rywalizacja panuje w kategorii: Osoba ds. komunikacji w firmie/lub korporacji – 29 osób/zespołów. O PRotona w tej kategorii powalczą osoby zajmujące się komunikacją w firmach takich, jak: Agora, BlaBlaCar, Dr Irena Eris, Grupa Lotos czy VIWA Entertainment.
Zwycięzcy wybierani są w 8 kategoriach:
a. osoba/zespół w firmie PR-owskiej
b. osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
c. osoba/zespół ds. komunikacji instytucji/administracji publicznej
d. osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji
d. rzecznik prasowy
e. osoba/zespół zajmujący się edukacją PR-owską
f. osoba/zespół debiutująca/y w PR
g. osoba/zespół ds. kampanii w social mediach
Głosowanie odbywa się drogą elektroniczną.
Aplikacje będą punktowane przez Akademię Ekspertów PR wg następujących zasad:
– 1. miejsce = 5 punktów,
– 2. miejsce = 3 punkty,
– 3. miejsce = 1 punkt.
Zwycięzcy zostaną wyłonieni poprzez zsumowanie głosów. Członkowie Akademii Ekspertów PR nie mogą głosować na teamy/osoby ze swojej firmy, instytucji, organizacji lub uczelni. Członek Akademii Ekspertów PR zgłoszony do nagrody nie może głosować w danej kategorii.
Ponadto spośród Uczestników, którzy wyrazili taką chęć, eksperci Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, wybiorą laureatów kategorii specjalnej o nazwie „PRoton Teraz Polska”.
Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl.
Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Audytorem jest kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy. Partnerem Strategicznym konkursu jest Teatr Syrena.