Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kuba Wojewódzki i Konrad Stachurski założyli agencję dla influencerów. kuba wojewódzki (na zdjęciu z prawej strony), prezenter tvn, oraz konrad stachurski , były szef działu pr telewizji polsat, powołali do życia agencję influencer marketingu. ma ona zajmować się obsługą klientów w obszarze mediów społecznościowych, co będzie obejmować zarówno zarządzanie wizerunkiem, jak i obsługę kampanii reklamowych. współpracuje obecnie z magdą gessler, michałem i aleksandrą żebrowskimi, anną muchą, antonim królikowskim oraz samym wojewódzkim. podmiot, którego utworzenie ogłosił 7 lutego 2020 roku na swoim instagramie prezenter tvn, nie ma nazwy. „to kameralny koncept butikowy” – pisze w wiadomości do proto.pl stachurski. wraz z wojewódzkim posługuje się tylko pojęciem „agencja influencer marketingu”. źródło: instagram.com/kuba_wojewodzki_official. stachurski ostatnio pracował jako szef promocji i public relations w music company, firmie zajmującej się produkcją imprez masowych. współpraca zakończyła się jesienią 2019 roku. wcześniej przez trzy lata (marzec 2014–czerwiec 2017) zarządzał działem pr w telewizji polsat. ze stacją związany był od 2007 roku. ma doświadczenie jako rzecznik prasowy (reprezentował w mediach sopot toptrendy festiwal). jest absolwentem wydziału dziennikarstwa i nauk politycznych uniwersytetu warszawskiego. wojewódzki od lat współpracuje z tvn jako prowadzący talk-show „kuba wojewódzki”, juror w programach rozrywkowych („mam talent!”, „x-factor”, „mali giganci”). wcześniej był m.in. jurorem programu „idol” w polsacie i współpracował z eską rock czy antyradiem. jest felietonistą „polityki”. współpracuje reklamowo z markami takimi jak m.in. apart, huawei, circle k, jeep, empik i gepetto. (mp).
Kuba Wojewódzki (na zdjęciu z prawej strony), prezenter TVN, oraz Konrad Stachurski, były szef działu PR Telewizji Polsat, powołali do życia agencję influencer marketingu. Ma ona zajmować się obsługą klientów w obszarze mediów społecznościowych, co będzie obejmować zarówno zarządzanie wizerunkiem, jak i obsługę kampanii reklamowych. Współpracuje obecnie z Magdą Gessler, Michałem i Aleksandrą Żebrowskimi, Anną Muchą, Antonim Królikowskim oraz samym Wojewódzkim.
Podmiot, którego utworzenie ogłosił 7 lutego 2020 roku na swoim Instagramie prezenter TVN, nie ma nazwy. „To kameralny koncept butikowy” – pisze w wiadomości do PRoto.pl Stachurski. Wraz z Wojewódzkim posługuje się tylko pojęciem „agencja influencer marketingu”.

Źródło: instagram.com/kuba_wojewodzki_official
Stachurski ostatnio pracował jako szef promocji i public relations w Music Company, firmie zajmującej się produkcją imprez masowych. Współpraca zakończyła się jesienią 2019 roku. Wcześniej przez trzy lata (marzec 2014–czerwiec 2017) zarządzał działem PR w Telewizji Polsat. Ze stacją związany był od 2007 roku. Ma doświadczenie jako rzecznik prasowy (reprezentował w mediach Sopot TOPtrendy Festiwal). Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Wojewódzki od lat współpracuje z TVN jako prowadzący talk-show „Kuba Wojewódzki”, juror w programach rozrywkowych („Mam Talent!”, „X-Factor”, „Mali Giganci”). Wcześniej był m.in. jurorem programu „Idol” w Polsacie i współpracował z Eską Rock czy Antyradiem. Jest felietonistą „Polityki”. Współpracuje reklamowo z markami takimi jak m.in. Apart, Huawei, Circle K, Jeep, Empik i Gepetto. (mp)