niedziela, 30 marca, 2025
Strona głównaAktualnościZe świataKultowa sowa z Duolingo „umiera”? Firma rusza z kampanią, która ma utrzymać...

Kultowa sowa z Duolingo „umiera”? Firma rusza z kampanią, która ma utrzymać ją przy życiu

Aplikacja do nauki języków Duolingo przygotowała nietypową kampanię. Aby zainteresować użytkowników i zdobyć ich sympatię, firma postanowiła „uśmiercić” kultową sowę, która jest znakiem rozpoznawczym aplikacji, a następnie pozwolić na jej wskrzeszenie – podaje techcrunch.com.

Jak czytamy, w ostatnim czasie w mediach społecznościowych Duolingo pojawia się wiele materiałów przedstawiających moment śmierci lub pogrzeb sowy Duo. Źródło zauważa, że zabicie ulubionego bohatera zwykle nie jest dobrym pomysłem na zdobycie sympatii ludzi. Jednak wydaje się, że w przypadku aplikacji ten sposób się sprawdził.

Watch on TikTok

Źródło: tiktok.com/duolingo

W akcję zaangażował się sam dyrektor generalny Duolingo – Luis von Ahn – który zdradził, jaki był powód śmierci sowy Duo. W wideo zamieszczonym na profilu firmy na TikToku stwierdził, że została ona „potrącona przez Cybertrucka” i „wygląda na to, że w rzeczywistości wszyscy bohaterowie Duolingo nie żyją” – dowiadujemy się.

Źródło: tiktok.com/duolingo

Jak donosi źródło, z danych firmy analitycznej Similarweb wynika, że od momentu ogłoszenia śmierci sowy Duo liczba aktywnych użytkowników aplikacji na Androidzie wzrosła o 25 proc. w skali roku na całym świecie. Ponadto, pobrania aplikacji na Androida dzień po rozpoczęciu akcji wzrosły o 38 proc, a wyszukiwania w internecie o 58 proc.

Użytkownicy mają szansę na uratowanie sowy. Aby tego dokonać, muszą wykonywać lekcje w aplikacji i utrzymywać swoje serie nauki. Duolingo umożliwia zdobywanie punktów, które będą przybliżały użytkowników do „ożywienia” Duo. Śledzeniem postępów we wskrzeszaniu maskotki zajmuje się specjalna strona internetowa. Obecnie widnieje na niej informacja, że czas się kończy. Nie wiadomo jednak, ile jeszcze go zostało, prawdopodobnie dlatego, że w tym przypadku nie ma to większego znaczenia. Duo zostanie ożywione, jak cel zostanie osiągnięty – pisze źródło.

Źródło: bringback.duolingo.com

(ao)

Żródło: techcrunch.com, Duolingo ‘killed’ its mascot with a Cybertruck, and it’s going weirdly well, Amanda Silberling, 18.02.2025/ Zdjęcie główne: bringback.duolingo.com

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj