Do grona klientów LoveBrands Group dołączył Kupiec – polska marka naturalnych produktów zbożowych. Po raz drugi agencja wspiera firmę w budowaniu nowoczesnego wizerunku i inspirowaniu Polaków do wprowadzania zdrowych nawyków żywieniowych. Działania w ramach współpracy zaplanowano na 2025 roku.
Agencja komunikacji marketingowej 360° zajmuje się opracowaniem strategii, kreacji oraz realizacją kampanii marketingowej dla czterech kategorii produktowych marki Kupiec, w tym owsianek Coś na Ząb, płatków zbożowych oraz kasz.
Zespół LoveBrands Group odpowiada za przygotowanie nowej platformy komunikacji dla marki na 2025 rok. W marcu agencja opracowała strategię komunikacji marketingowej oraz plan działań marketingowych dla dwóch kategorii produktowych – owsianek Coś Na Ząb oraz płatków zbożowych Kupiec. Kampania miała zachęcać konsumentów do odkrywania tych produktów na nowo. Działania po stronie agencji obejmowały PR, influencer marketing, OOH, a także wsparcie konkursu konsumenckiego. Kolejne działania komunikacyjne są realizowane w kwietniu i obejmują kampanię digital m.in. w aplikacjach zakupowych, PR oraz content marketing.
Za opracowanie i realizację kampanii marketingowej odpowiada zespół LoveBrand Group we współpracy z działem marketingu marki Kupiec. Po stronie agencji działania na rzecz klienta koordynuje Ewelina Pawłowska, Head of Client Service, za przygotowanie strategii odpowiada Joanna Niemiec, Vice Chairman Strategy & Communication, a za koncepcję kreatywną – Rafał Leski, Creative Director. Po stronie marki za kampanię odpowiadają Kamila Kurzawa, dyrektorka marketingu, i Marta Wiśniewska, specjalistka ds. marketingu.
Współpracę nawiązano w przetargu. (kn)