Kylie Jenner to amerykańska celebrytka znana m.in. z reality show „Z kamerą u Kardashianów” – pisze wprost.pl. 21 lutego 2018 roku influencerka zapowiedziała na swoim koncie na Twitterze, że rezygnuje z używania Snapchata. Zapytała też fanów, czy mają zamiar do niej dołączyć.
Źródło: twitter.com/KylieJenner
„Decyzja Jenner okazała się zabójcza dla właścicieli Snapchata” – czytamy. W ciągu zaledwie kilkunastu godzin akcje spółki spadły o 6 proc., co przełożyło się na stratę rynkowej wartości firmy aż o 1,7 mld dolarów.
Jak informuje źródło, tego trendu nie powstrzymał kolejny tweet gwiazdy, w którym zapewniła, że nadal ceni sobie popularną wśród nastolatków aplikację.
Źródło: twitter.com/KylieJenner
Wprost.pl powołuje się również na głos specjalistów – ich zdaniem na tak słabe wyniki wyceny firmy wpływ miały nie tylko wpisy Kylie Jenner, lecz także wprowadzone niedawno aktualizacje, które nie spodobały się użytkownikom Snapchata. Chodzi m.in. o zmiany w zakładce, która wyświetla Stories. Część użytkowników aplikacji zaapelowała do firmy, by ta wycofała wszystkie poprawki – czytamy dalej. (red)
Zdjęcie główne: twitter.com/KylieJenner