W ostatnim czasie LoveBrands Medical poinformowało o powiększeniu grona klientów o marki La Roche-Posay i CeraVe – obie z portfolio L’Oreal. Agencja wspiera je w zakresie medical PR. LB Medical to komórka należąca do LoveBrands Group, specjalizująca się w projektach komunikacyjnych dla branży medycznej i farmaceutycznej.
W sierpniu 2023 roku agencja podała, że wygrała przetarg na obsługę marki dermokosmetycznej CeraVe. Współpraca zakłada koordynację działań i obsługę marki w zakresie komunikacji z oraz przy wsparciu ekspertów medycznych i naukowych. CeraVe dołączyło do stałych klientów agencji na początku roku, a w maju 2023 rozpoczęły się intensywne działania w ramach współpracy. Wcześniej marka korzystała ze wsparcia agencji na zasadach projektowych.
Obsługą CeraVe zajmuje się zespół pod kierownictwem Marty Domańskiej, dyrektorki LoveBrands Medical, w składzie którego są Karolina Lunic, Communications Consultant, i Sylwia Wilkanowicz, Junior Communications Consultant.
Również w sierpniu agencja poinformowała o rozpoczęciu stałej współpracy z La Roche-Posay. Dla tej marki LB Medical również prowadzi działania z obszaru medical PR – odpowiada za całościową komunikację z ekspertami medycznymi, naukowcami oraz specjalistami dermatologii, działania edukacyjne i świadomościowe skierowane do szerokiego grona odbiorców. Wcześniej agencja współpracowała z marką projektowo – realizowała serię webinarów edukacyjnych dla lekarzy w ramach „DermPro Academy La Roche-Posay”. (mb)