piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryLabcon wygrywa przetarg na obsługę NYX Professional Makeup

Labcon wygrywa przetarg na obsługę NYX Professional Makeup

Na początku stycznia 2025 roku Labcon relevant stories poinformował o wygranym przetargu na obsługę kreatywną marki kosmetycznej NYX Professional Makeup. Agencja zajmie się realizacją kampanii reklamowych. Współpracę zaplanowano na rok.

Agencja będzie odpowiadała za opracowanie sześciu kampanii reklamowych oraz dostosowanie globalnych materiałów marki. Współpraca obejmuje również projektowanie niestandardowych aktywacji konsumenckich i retailowych.

Przygotowywana dla NYX strategia komunikacyjna ma być skierowana przede wszystkim do przedstawicieli pokolenia Z, którzy obecnie stanowią kluczową grupę docelową marki kosmetycznej. Działania w digitalu, prowadzone na takich kanałach jak TikTok, Meta czy YouTube, będą wspierane działaniami w przestrzeniach OOH i ambient marketingiem.

Jak przekazała agencja, współpraca z NYX Professional Makeup opiera się na modelu SOEP, który integruje kluczowe kompetencje partnerów, co ma umożliwić budowanie spójnego wizerunku marki. Labcon relevant stories odpowiada za strategię, kreację oraz opracowanie koncepcji kreatywnych dla marki. Agencja mediowa Wavemaker zajmie się planowaniem i zakupem mediów, działania z obszaru advocacy realizować będzie natomiast agencja Enyo. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj