niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościLabcon z nowym działem. Na czele Adam Kręgielewski

Labcon z nowym działem. Na czele Adam Kręgielewski

Agencja Labcon wprowadza zmiany w strukturze działów. Obejmują one ujednolicenie kompetencji strategicznych i związanych z mediami społecznościowymi. Na czele połączonych zespołów stanął Adam Kręgielewski, Head of Strategy & Social Media.

Dowiadujemy się, że agencja przez zmianę chce współpracować ze swoimi klientami w sposób bardziej wszechstronny, „a nie przez pryzmat wąskiej specjalizacji”. „Projektowanie zintegrowanej komunikacji, która angażuje konsumenta na wielu polach, jest możliwa tylko przy udziale cross-kompetencyjnego zespołu” – mówi Marta Łysiak, Managing Director Labconu. „Połączenie działu strategii i social mediów pozwoli nam na opracowanie jeszcze dokładniejszych insightów popartych precyzyjną analizą rynku” – dodaje.

Head of Strategy & Social Media jest związany z branżą reklamową od 2012 roku. W 2018 rozpoczął pracę w agencji Labcon, gdzie początkowo objął stanowisko Strategy Plannera. Przez ostatnie trzy lata odpowiadał za planowanie i realizację działań digitalowych dla takich marek jak: Adidas, Everli, Foods by Ann, Fundacja Podzielmy się, Hochland, Selfie Project, Sephora, Travelist czy Under Armour. Kręgielewski należy również do grona Ekspertów IAB Polska w obszarze mediów społecznościowych i jest wiceprzewodniczącym Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Ukończył kierunek nowe media na Collegium Civitas w Warszawie. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj