Z końcem września Laboratorium Komunikacji zmieniło nazwę na Generations. Agencja będzie wzmacniać kompetencje w marketingu młodzieżowym oraz rodzinnym.
Jak informuje, powodem tych działań są zmiany zachodzące na rynku. „Decyzje konsumenckie nie są już wyłączną domeną ojca i matki lub któregoś z nich osobno. Rośnie liczba kategorii, w których podejmujemy je wspólnie, przy udziale całej rodziny. Marketerzy nie mogą więc stale patrzeć na świat wyłącznie przez pryzmat pojedynczego konsumenta. Przestawienie toku myślenia na rodzinny, to kierunek, który ma swoje uzasadnienie w badaniach i który mamy zamiar intensywnie promować” – wyjaśnia Sebastian Błasiak, prezes
Generations.
Nowa nazwa agencji ma lepiej oddawać ideę tworzenia rozwiązań marketingowych, które będą scalać trzy perspektywy: rodzica, dziecka oraz marki. „Kręgi oplatające literę »G« w nowym logo Generations symbolizują koncentrycznie ułożone słoje drzewa, na podstawie których określa się jego wiek, nawiązując tym samym do pokoleniowości” – tłumaczy agencja. (mb)