Jak zaznacza współtwórca LinkedIn Eric Ly w rozmowie z serwisem Forbes.pl, najlepszym modelem biznesowym dla serwisów społecznościowych jest zachęcanie ludzi do spotykania się twarzą w twarz.
Ly pracuje teraz nad Presdo – serwisem umożliwiającym użytkownikom łączenie się przy okazji różnych wydarzeń. „Dostrzegamy dodatkową wartość w zachęcaniu ludzi do spotykania się twarzą w twarz. Pomagamy im w tym dostarczając nie tylko odpowiednich informacji, ale także przy pomocy różnych funkcjonalności” – tak ideę swojego nowego projektu przedstawia współzałożyciel LinkedIn. Według niego media społecznościowe dążą do momentu, w którym „ludzie będą mogli doświadczać naprawdę wartościowych interakcji poza technologią, której używają”.
Odnoście rozwoju mediów społecznościowych w Europie Środkowej i Wschodniej Eric Ly zaznacza, że „możemy stworzyć firmy, które będą odnosiły sukcesy” na rynku e-commerce. (ks)