Robert Lewandowski podpisał umowę z Lagardère Sports, globalną agencją specjalizującą się w marketingu sportowym – informuje businessinsider.com.pl. Współpraca ma na celu wypromowanie wizerunku piłkarza na całym świecie oraz wzmocnienie jego pozycji w branży reklamowej.
Jak czytamy, Lagardère Sports będzie zarządzać komercyjnym wykorzystaniem wizerunku Lewandowskiego na wszystkich rynkach zagranicznych. Agencja ma za zadanie zdobywać oraz realizować kontrakty reklamowe piłkarza.
Czytaj też: Lewandowscy z własną agencją, która będzie zarządzać ich komunikacją i wizerunkiem
„Od początku mojej piłkarskiej kariery moim głównym celem był ciągły rozwój, a nadrzędną wartością profesjonalizm. Tego wymagam zarówno od siebie, jak i od ludzi, którzy pracują w moim zespole. Dlatego cieszę się, że będę mógł wspólnie z Lagardère Sports rozwijać się w tak istotnym obszarze mojej kariery, jakim jest wizerunek” – źródło cytuje wypowiedź Roberta Lewandowskiego na temat nowej współpracy.
Lagardère Sports ma w swoim portfolio ponad 100 klubów piłkarskich, w tym m.in. Borussie Dortmund, oraz takich klientów, jak np. tenisistka Caroline Woźniacki – czytamy. Dodatkowo, agencja współpracuje też z dwiema federacjami piłkarskimi – polską i węgierską. (jg)
Zdjęcie główne: Football.ua [CC BY-SA 3.0GFDL, CC BY-SA 3.0 or GFDL], via Wikimedia Commons