wtorek, 1 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryLech Poznań wprowadza zmiany w dziale komunikacji

Lech Poznań wprowadza zmiany w dziale komunikacji

W marcu 2025 roku Lech Poznań powiadomił o zmianach w klubowym dziale komunikacji. Adrian Gałuszka objął stanowisko rzecznika prasowego. Zastąpił on Macieja Henszela, który został menedżerem ds. komunikacji i relacji z otoczeniem. Gałuszka ma przejąć także część obowiązków od Macieja Sypuły, koordynatora Lech TV i innych produkcji audiowizualnych, którego kompetencje zostaną natomiast rozszerzone.

Adrian Gałuszka będzie odpowiedzialny za współpracę z mediami zarówno podczas codziennej pracy całego biura prasowego, jak i w dni meczowe. W najbliższym czasie przejmie także prowadzenie konferencji prasowych od Macieja Sypuły.

Gałuszka w strukturach biura prasowego Lecha Poznań działa już od ośmiu lat. Od początku trwającego obecnie sezonu był zaangażowany w roli Media Officera w pracę przy pierwszej drużynie klubu. Organizował m.in. wywiady z piłkarzami czy media days. Równocześnie odpowiadał od strony medialnej za Akademię Lecha Poznań oraz rezerwy klubu, w których pełnił funkcję rzecznika.

Ukończył dziennikarstwo sportowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Źródło: Przemysław Szyszka/Lech Poznań

Maciej Henszel w nowej roli zajmie się ścisłą współpracą ze środowiskiem wokół klubu, w tym instytucjami miejskimi, mediami i kibicami. Dodatkowo nadal będzie działał przy rozwoju klubowego muzeum.

Henszel ma 27 lat doświadczenia w mediach i sześć w branży komunikacji i PR. Do Lecha Poznań dołączył w 2019 roku jako rzecznik prasowy. Przed rozpoczęciem pracy w klubie przez 15 lat był związany z „Przeglądem Sportowym”. Wcześniej przez osiem lat pracował w poznańskim oddziale „Gazety Wyborczej”. Pierwsze doświadczenia zdobywał w Radiu Afera.

Źródło: Przemysław Szyszka/Lech Poznań

Maciej Sypuła będzie pełnił funkcję koordynatora Lech TV i wszystkich produkcji wideo. Ma także w pełni skupić się na rozwoju klubowych mediów audiowizualnych.

Sypuła ma kilkanaście lat doświadczenia w mediach sportowych. Od sierpnia 2020 roku jest związany z Lechem Poznań, gdzie od początku odpowiadał za rozwój telewizji klubowej Lech TV, a także kanału klubowego w serwisie YouTube. W przeszłości pracował zarówno w Grupie Onet i „Przeglądzie Sportowym”.

Źródło: Przemysław Szyszka/Lech Poznań

(ao)

Zdjęcie główne: Przemysław Szyszka/Lech Poznań

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj