Paweł Jakubowski objął stanowisko dyrektora departamentu strategii w agencji Lemon Sky. Jego zadaniem jest zarządzanie m.in. social mediami oraz HCI/UX.
Jakubowski ma ponad 15 lat doświadczenia w realizacji strategii oraz budowie wizerunku marek w obszarze digital oraz off-line. Wcześniej jako business development director odpowiadał za rozwój biznesu Lemon Sky. Przed przejściem do Lemon Sky, pracował w Red8Digital, gdzie pełnił funkcję client service & strategy directora. Jeszcze wcześniej związany był z K2 oraz Ogilvy Interactive. Współpracował m. in. z takimi klientami, jak: Unilever, Samsung, Nestle, KFC, Pizza Hut, DHL, Porsche, OKI, Leroy Merlin, Ford, IBM, Nordea Bank, Bre Bank, Orlen czy US Pharmacia. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu na kierunku marketing i zarządzanie.
Paweł Jędrak, który wcześniej pełnił funkcję dyrektora strategii w Lemon Sky, już nie pracuje w agencji. (es)