Pod koniec sierpnia 2023 roku do grona klientów Lepont dołączyła marka meblowa Tylko, która tworzy meble wyłącznie na zamówienie, projektowane specjalnie dla klientów.
Firma prowadzi już działania na rynkach Europy Zachodniej (m.in. w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Niemczech czy Francji), a teraz rozpoczyna komunikację W Polsce.
Lepont odpowiada za launch komunikacji Tylko na rynku polskim, w tym pełny zakres współpracy z obszaru PR-u i influencer marketingu. Agencja zajmuje się strategią komunikacji, PR-em korporacyjnym i produktowym, obsługa biura prasowego i relacjami z mediami. Ponadto prowadzi działania z zakresu brand experience.
Lepont to pierwsza agencja PR, z którą Tylko współpracuje na rynku polskim. Z ramienia agencji za działania dla tego klienta odpowiada Joanna Kulig, Head of Communications. Współpracę nawiązano przez konkurs ofert, a umowę zawarto do końca 2023 roku. (mb)