Już 21 października 2024 roku w Poznaniu odbędzie się 14. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting – wydarzenia organizowanego przez agencję Q&A Comms oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które opiera się na eksperckich dyskusjach oraz prezentacji kampanii nagrodzonych na Festiwalu Kreatywności w Cannes. Tegoroczna edycja pod hasłem BETTER COMMS skupi się zarówno na odpowiedzialności branży marketingowej i komunikacji ESG, jak i zwiększaniu jej jakości oraz kreatywności.
Cannes Lions Creative Comms Meeting, organizowane już po raz czternasty, to jedyne tego typu wydarzenie w Poznaniu, które sprawnie łączy teorię marketingową z praktyką. Udział w nim jest bezpłatny, co czyni je dobrą okazją do poszerzenia wiedzy, nawiązania cennych kontaktów oraz poznania aktualnych trendów w świecie reklamy i komunikacji.
Spotkanie organizowane przez Q&A Comms skierowane jest nie tylko do osób, które są profesjonalistami w obszarze marketingu, ale także do tych, którzy dopiero taką przygodę zaczynają. Nadchodzące wydarzenie może również zainteresować osoby zajmujące się w swoich organizacjach tematyką ESG.
„Marketerzy mają niepowtarzalną szansę – dzięki komunikacji w nurcie ESG – wpłynąć na budowanie wartości marek. W ramach corocznego spotkania pokażemy, jak robią to najlepsi na świecie, wykorzystując przewagę płynącą z rozwiązań z obszaru zrównoważonego rozwoju oraz – ciągle rosnący poziom akceptacji społecznej dla tego typu działań” – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Comms
Komunikacja w dobie ESG
Celem tegorocznej edycji wydarzenia jest pokazanie, jak odpowiedzialna komunikacja – autentyczna, transparentna, wpływająca na postawy ludzi – oraz wdrażanie proekologicznych praktyk mogą stać się kluczowymi elementami strategii marketingowych.
Uczestnicy wezmą udział w debacie z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami. Przyjrzą się również temu, jak światowe brandy realizują idee zrównoważonego rozwoju przez kampanie, które z jednej strony budują pozycję firmy na rynku, a z drugiej zmieniają przyszłość naszej planety.
„Firmy, które wprowadzają strategie ESG, zdobywają przewagę nad konkurencją, lepiej odpowiadają na współczesne potrzeby konsumentów i napędzają rzeczywiste zmiany. W Q&A Comms dbamy o to, aby komunikacja marek oraz działania marketingowe były skuteczne i kreatywne, a także odpowiedzialne. Obserwujemy, że takie podejście zyskuje coraz większe uznanie w naszej branży i chcemy podjąć na ten temat dyskusję. Podczas spotkania 21 października porozmawiamy m.in. o greenwashingu, greenhushingu czy wpływie działań ESG na wizerunek marki” – podkreśla Jakub Olachowski, Head of Strategic Development w Q&A Comms.
Liderzy branży o przyszłości marketingu
W tegorocznej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting udział wezmą specjaliści i specjalistki, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą oraz postarają się odpowiedzieć na pytania, jak dobry marketing pomaga dbać o planetę i czym może być „lepsza komunikacja”. Wśród nich:
- Artur Cichoń – Head of Marketing w Just Eat Takeaway.com, szef marketingu Pyszne.pl
- dr Karolina Adamska-Woźniak – dyrektorka zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ekspertka CSR i ESG, twórczyni studiów podyplomowych ESG Management na Collegium DaVinci
- Paweł Niziński – współzałożyciel ruchu B Corp w Polsce, CEO Better. Partner w NOW Partners
- Sylwia Jedyńska – Sustainability Managerka w Group One i Arbitrzyni w Radzie Reklamy
- Zbigniew Lewicki – Global Head of Unilever R&D Ice-cream; R&D – Innovation – Sustainability Executive ktształtujący ‘corporate start-ups’
- Katarzyna Czarska – ekspertka ds. komunikacji i narracji klimatycznych, Rzeczniczka Fundacji Climate&Strategy
Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 18:00 w poznańskiej Auli Artis i potrwa około trzech godzin. Zaplanowane są pokazy kampanii nagrodzonych na tegorocznym Cannes Lions International Festival of Creativity, panele dyskusyjne oraz sesja Q&A.
Liczba miejsc jest ograniczona – bezpłatną wejściówkę można odebrać na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.