niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWydarzeniaLepsza komunikacja, czyli jaka? Zbliża się 14. edycja Cannes Lions Creative Comms...

Lepsza komunikacja, czyli jaka? Zbliża się 14. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting

Już 21 października 2024 roku w Poznaniu odbędzie się 14. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting – wydarzenia organizowanego przez agencję Q&A Comms oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które opiera się na eksperckich dyskusjach oraz prezentacji kampanii nagrodzonych na Festiwalu Kreatywności w Cannes. Tegoroczna edycja pod hasłem BETTER COMMS skupi się zarówno na odpowiedzialności branży marketingowej i komunikacji ESG, jak i zwiększaniu jej jakości oraz kreatywności.

Cannes Lions Creative Comms Meeting, organizowane już po raz czternasty, to jedyne tego typu wydarzenie w Poznaniu, które sprawnie łączy teorię marketingową z praktyką. Udział w nim jest bezpłatny, co czyni je dobrą okazją do poszerzenia wiedzy, nawiązania cennych kontaktów oraz poznania aktualnych trendów w świecie reklamy i komunikacji.

Spotkanie organizowane przez Q&A Comms skierowane jest nie tylko do osób, które są profesjonalistami w obszarze marketingu, ale także do tych, którzy dopiero taką przygodę zaczynają. Nadchodzące wydarzenie może również zainteresować osoby zajmujące się w swoich organizacjach tematyką ESG.

„Marketerzy mają niepowtarzalną szansę – dzięki komunikacji w nurcie ESG – wpłynąć na budowanie wartości marek. W ramach corocznego spotkania pokażemy, jak robią to najlepsi na świecie, wykorzystując przewagę płynącą z rozwiązań z obszaru zrównoważonego rozwoju oraz – ciągle rosnący poziom akceptacji społecznej dla tego typu działań” – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Comms

Komunikacja w dobie ESG

Celem tegorocznej edycji wydarzenia jest pokazanie, jak odpowiedzialna komunikacja – autentyczna, transparentna, wpływająca na postawy ludzi – oraz wdrażanie proekologicznych praktyk mogą stać się kluczowymi elementami strategii marketingowych.

Uczestnicy wezmą udział w debacie z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami. Przyjrzą się również temu, jak światowe brandy realizują idee zrównoważonego rozwoju przez kampanie, które z jednej strony budują pozycję firmy na rynku, a z drugiej zmieniają przyszłość naszej planety.

„Firmy, które wprowadzają strategie ESG, zdobywają przewagę nad konkurencją, lepiej odpowiadają na współczesne potrzeby konsumentów i napędzają rzeczywiste zmiany. W Q&A Comms dbamy o to, aby komunikacja marek oraz działania marketingowe były skuteczne i kreatywne, a także odpowiedzialne. Obserwujemy, że takie podejście zyskuje coraz większe uznanie w naszej branży i chcemy podjąć na ten temat dyskusję. Podczas spotkania 21 października porozmawiamy m.in. o greenwashingu, greenhushingu czy wpływie działań ESG na wizerunek marki” – podkreśla Jakub Olachowski, Head of Strategic Development w Q&A Comms.

Liderzy branży o przyszłości marketingu

W tegorocznej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting udział wezmą specjaliści i specjalistki, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą oraz postarają się odpowiedzieć na pytania, jak dobry marketing pomaga dbać o planetę i czym może być „lepsza komunikacja”. Wśród nich:

  • Artur Cichoń – Head of Marketing w Just Eat Takeaway.com, szef marketingu Pyszne.pl
  • dr Karolina Adamska-Woźniak – dyrektorka zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ekspertka CSR i ESG, twórczyni studiów podyplomowych ESG Management na Collegium DaVinci
  • Paweł Niziński – współzałożyciel ruchu B Corp w Polsce, CEO Better. Partner w NOW Partners
  • Sylwia Jedyńska – Sustainability Managerka w Group One i Arbitrzyni w Radzie Reklamy
  • Zbigniew Lewicki – Global Head of Unilever R&D Ice-cream; R&D – Innovation – Sustainability Executive ktształtujący ‘corporate start-ups’
  • Katarzyna Czarska – ekspertka ds. komunikacji i narracji klimatycznych, Rzeczniczka Fundacji Climate&Strategy

Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 18:00 w poznańskiej Auli Artis i potrwa około trzech godzin. Zaplanowane są pokazy kampanii nagrodzonych na tegorocznym Cannes Lions International Festival of Creativity, panele dyskusyjne oraz sesja Q&A.

Liczba miejsc jest ograniczona – bezpłatną wejściówkę można odebrać na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj