niedziela, 8 września, 2024

Lepsza Polska

Magazyn Rynki Zagraniczne zamieszcza artykuł dotyczący coraz lepszego wizerunku Polski za granicą. Najnowsze badania świadomości Europejczyków wskazują na to, że Polska oceniana jest wyjątkowo dobrze. „Co ciekawe, Polska najlepiej oceniana jest na świecie (…) pod względem jakości rządzenia, a najsłabiej – w kategorii kultury i sztuki. Jest to całkowicie odwrotna percepcja niż w kraju” – zauważa Mirosław A. Boruc, prezes zarządu Instytutu Marki Polskiej.
Niedawno opublikowany przez ośrodek badawczy Economist Intelligence Unit, ranking krajów uważanych za atrakcyjne przez duże międzynarodowe korporacje, sytuuje Polskę na piątym miejscu ze względu na koszty działania, dostępność wykwalifikowanej siły roboczej a także klimat dla inwestycji. Bardzo duże znaczenie dla wizerunku Polski miała kampania promocyjna pod znakiem bijącego serca, wskazującego na centralne położenie naszego kraju w Europie. Według danych CNN International spot reklamowy tej kampanii obejrzało ponad 3,7 miliona widzów tej stacji z 16 krajów Europy. Polska turystyka również spełnia ważną rolę w kształtowaniu wizerunku. Według rzeczniczki Polskiej Organizacji Turystycznej oferuje ona turystom zagranicznym już nie tylko klimat przeszłości, ale i ciągle rosnący standard usług. (jk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj