W październiku 2018 roku Levi’s powołało Mateusza Marczyńskiego na PR Managera Eastern Europe. To nowe stanowisko w firmie, utworzone w ramach globalnej strategii marki.
Marczyński poprzednio pracował w The Walt Disney Company, gdzie odpowiadał za kategorię produktów odzieżowych dla marek Disney, Marvel i Star Wars. Doświadczenie zdobywał także w centralach marek Michael Kors i Tommy Hilfiger. Jest absolwentem kierunku Fashion PR na London College of Fashion.
Jednocześnie Levi’s ogłosił, że kończy dziesięcioletnią współpracę z Aliganza Fashion Agency. To, co dotychczas należało do jej obowiązków – m.in. tworzenie strategii marki, realizowanie działań public relations i organizowanie eventów – będzie od listopada wykonywane wewnętrznie w ramach struktur Levi’s.
Marka zawarła jednak umowę z The ICON Agency. Od listopada 2018 roku firma przejmie od Aliganzy obsługę mediów społecznościowych (Facebooka i Instagrama) i opiekę nad showroomem Levi’s. Za działania dla klienta odpowiadają Monika Janik (PR Manager) oraz Agnieszka Lewcio (Social Media Manager). Strony nie ujawniają, jak doszło do współpracy ani na jak długo podpisały kontrakt. (mp)