piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLidl chce ułatwić segregowanie odpadów

Lidl chce ułatwić segregowanie odpadów

Lidl Polska chce ułatwić klientom efektywne segregowanie odpadów. W tym celu sieć sprowadza nowe oznaczenia na opakowania produktów marek własnych.

Lidl podkreśla w komunikacie, że „recykling odpadów zaczyna się już w naszych domach”. Firma zwraca uwagę, że najważniejsze jest wrzucenie odpadów do odpowiednich pojemników do segregacji, by w ogóle zostały one poddane recyklingowi.

Ikony umieszczone na opakowaniach produktów marek własnych Lidla będą przedstawiać krótką instrukcję podpowiadającą, do którego pojemnika należy wrzucić opakowanie, a także, jak należy je rozdzielić, by segregacja faktycznie była skuteczna. Jak podaje Lidl, ułatwienie to znajdzie się m.in. na artykułach marek Pilos, Pikok, Rzeźnik, Vemondo, Cien, Floralys, Saguaro oraz Grill&Fun. Obecnie w sklepach dostępne jest już kilkadziesiąt produktów z nowymi oznaczeniami, a ich liczba ma się stopniowo zwiększać w najbliższych miesiącach.

 

„Regularnie eliminujemy plastik wszędzie, gdzie jest to możliwe i nieustannie dążymy do wypełniania wizji »Mniej plastiku« poprzez realizację strategii REset Plastic. Zależy nam również na tym, aby edukować klientów w temacie segregacji odpadów i recyklingu. Wierzymy, że dzięki naszym nowym oznaczeniom segregowanie stanie się łatwiejsze oraz bardziej skuteczne” – wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj