W połowie grudnia 2024 roku Lidl ogłosił nawiązanie partnerstwa z turniejem UEFA Women’s EURO 2025. Marka chce dzięki temu kontraktowi sponsorskiemu nie tylko wspierać sport kobiet, lecz także – umacniać swój wizerunek jako partnera piłki nożnej i popularyzatora zdrowego stylu życia.
We współpracy z UEFA Women’s EURO 2025 marka Lidl będzie promować aktywny styl życia i budowanie więzi poprzez sport, a także zwiększać widoczność kobiet w sporcie. W tej chwili sieć handlowa nie ujawnia konkretnych działań, które będzie realizować podczas turnieju – mają one zostać ogłoszone w 2025 roku.
Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA, zauważa, że Lidl jako jeden z wiodących sprzedawców detalicznych żywności w Europie jest idealnym partnerem turnieju, który pomoże przekazać energię i emocje UEFA Women’s EURO 2025 szerszej publiczności, a także inspirować do prowadzenia zdrowego trybu życia i promować dyscyplinę sportu, jaką jest piłka nożna kobiet.
Lidl podkreśla, że nawiązanie tej współpracy to kolejny krok we współpracy marki ze światem sportu. Sieć ma na koncie partnerstwa w kolarstwie z Lidl-Trek przez męski i żeński zespół ds. rozwoju oraz Mistrzostwa Świata w Kolarstwie UCI 2023, a także sponsoring piłki ręcznej kobiet i mężczyzn na EHF EURO i IHF World Championships oraz piłki nożnej: UEFA EURO 2024, UEFA Liga Europy i UEFA Liga Konferencji.
„Jesteśmy podekscytowani, że możemy przenieść naszą miłość do sportu kobiecego na wyższy poziom jako Oficjalny Partner UEFA Women’s EURO 2025. To partnerstwo jest naturalnym krokiem naprzód, bazującym na naszej bogatej historii współpracy z głównymi organizacjami sportowymi zarówno w sporcie kobiecym, jak i męskim, a także na sukcesie UEFA EURO 2024. Wspólnie promujemy siłę sportu, aby łączyć ludzi i inspirować społeczności w całej Europie” – komentuje Jens Thiemer, Chief Customer Officer w Lidl International. (mb)