Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Lidl Polska wybrał nową agencję PR. lidl polska na początku września 2023 roku rozstrzygnął przetarg na obsługę pr. sieć handlowa wybrała do współpracy k+pr (wcześniej: komunikację plus) – dowiedziało się proto.pl. agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie public relations lidla w polsce. dokładny zakres powierzonych firmie zadań nie został jeszcze podany. wcześniej, przez siedem lat, lidl polska korzystał z usług agencji 24/7communication. (mb).
Lidl Polska na początku września 2023 roku rozstrzygnął przetarg na obsługę PR. Sieć handlowa wybrała do współpracy K+PR (wcześniej: Komunikację Plus) – dowiedziało się PRoto.pl.
Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie public relations Lidla w Polsce. Dokładny zakres powierzonych firmie zadań nie został jeszcze podany.
Wcześniej, przez siedem lat, Lidl Polska korzystał z usług agencji 24/7Communication. (mb)