LifeTube i agencja Słucham (specjalizująca się w rozwiązaniach wykorzystujących podcasty i w obsłudze menedżerskiej twórców) wspólnie stworzyły sieć zrzeszającą podcasterów. Jak czytamy w informacji prasowej, ma to być pierwsza tego typu sieć w Polsce.
W ramach współpracy sieć i podcasterzy będą wspólnie realizować kampanie i koordynować realizacje dla agencji i domów mediowych. LifeTube chce również rozszerzyć swoją ofertę o wsparcie dla youtuberów, którzy chcą stworzyć własne podcasty – każdy z twórców ma mieć zapewniony profesjonalny management, doradztwo oraz wsparcie techniczne i produkcyjne.
„(…) Wielu youtuberów z LifeTube’a już nagrywa bądź ma zamiar tworzyć podcasty. Chcemy dać im jeszcze lepszą możliwość rozwoju, zapewniając wsparcie technologiczne oraz najlepszą obsługę na rynku. Naszym klientom natomiast zamierzamy jak zawsze proponować profesjonalne realizacje. Obserwujemy najważniejsze trendy na rynku, angażujemy się w te, które możemy pomóc rozwijać. Podcasty są obecnie świetną inwestycją” – komentuje prezes LifeTube’a, Paweł Stano.
W informacji prasowej czytamy również, że LifeTube we współpracy ze Słucham chce włączyć podcasterów do grupy profesjonalnych influencerów i twórców internetowych. Dzięki temu klienci mają mieć możliwość tworzenia kampanii zarówno we współpracy z samymi podcasterami, jak i z influencerami różnego typu, a sami twórcy podcastów mają zyskać nowe możliwości rozwoju, współpracy oraz dystrybucji i monetyzacji treści.
W gronie podcasterów współpracujących z nową siecią znaleźli się m.in. Karolina Sobańska, Remigiusz Maciaszek („Rock i Borys”), Joanna Okuniewska („Ja i moje przyjaciółki idiotki” i „Tu Okuniewska”) oraz Justyna Mazur („Pogadajmy o życiu” i „Piąte: nie zabijaj”). (ak)