Lighthouse rozszerzyło zakres współpracy z Huawei Enterprise, jedną z trzech grup biznesowych firmy Huawei, oferującą produkty i rozwiązania ICT.
Dotychczas (od września 2018 roku) agencja odpowiadała za realizację działań PR klienta w Polsce oraz opracowywała strategię komunikacji i public relations w regionie CEE & Nordic.
Od kwietnia 2019 roku do zadań Lighthouse należy również strategiczne doradztwo komunikacyjne, tworzenie treści regionalnych, artykułów eksperckich, przygotowanie case studies z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, krajów nordyckich i Turcji, współpraca z liderami opinii oraz za przygotowanie raportów. Agencja odpowiedzialna jest również za koordynowanie działań PR wokół wydarzeń organizowanych przez Huawei Enterprise w regionie.
Nową umowę podpisano w wyniku przetargu. Projekt po stronie agencji koordynuje zespół nowych technologii, w którego skład wchodzą: Krzysztof Pietrzak (Senior Project Manager), Maciej Piotrowski (Project Manager) i Adrianna Trefoń (Project Executive). Jarosław Bańda (Managing Director) wspiera strategicznie projekt.
Strony nie informują o czasie trwania umowy. (pm)