W czerwcu 2019 roku do zespołu agencji Lighthouse dołączył Andrzej Mirowski. Objął nowo utworzone stanowisko Directora działu Corporate. Zajmować się będzie za wsparciem kluczowych klientów w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym dla ostatnio pozyskanego – Polskiego Towarzystwa Elektrociepłowni Zawodowych, za którego obsługę korporacyjną i strategiczne doradztwo agencja odpowiada od trzech ostatnich miesięcy.
Mirowski z branżą komunikacji związany jest od 15 lat. Doświadczenie zdobywał zarówno w agencjach PR, jak i instytucjach samorządowych. Wcześniej pracował dla Publink, Multi Communications i Grayling. Realizował projekty m.in. dla BASF, PKN ORLEN, Kapsch i systemu viaTOLL, a także ArcelorMittal i PGNiG. Mirowski specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu sytuacją kryzysową oraz media relations. Jest absolwentem zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Łódzkim.
Poszerzenie zespołu Lighthouse o nowe stanowisko związane jest z rozwijaniem kompetencji agencji w zakresie komunikacji kryzysowej. (pm)