W marcu 2024 roku Lighthouse poinformowało o wzmocnieniu działu technologicznego agencji. Do zespołu z początkiem 2024 roku dołączył Krzysztof Szczepaniak, który objął stanowisko Project Managera.
W tej roli Szczepaniak będzie odpowiadał za działania dla kluczowych klientów działu technologicznego z obszaru nowych technologii, w tym m.in. firm z branży telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i elektromobilności. Ponadto będzie wspierał rozwój praktyki Tech oraz działania new business.
Szczepaniak pracuje w branży PR i marketingu od 2013 roku. Ostatnio był związany z agencją Profile, gdzie pełnił funkcję Project Managera. Doświadczenie w tej roli zdobył także w The Change. W dotychczasowej karierze odpowiadał za projekty dla takich firm jak GK PGE, Bunge, Vastint i Betacom, a także dla podmiotów publicznych, m.in. dla Parlamentu Europejskiego i miasta Łódź jako kandydata wystawy Expo 2022.
Pracował także jako strateg agencji Tarraya. W latach 2015-2016 był z kolei dyrektorem zarządzającym marki Leadgenerator, która realizowała projekty kampanii leadowych dla takich firm jak HP, IBM, Atende, Emplo i Stanusch Technologies.
Wcześniej przez wiele lat był związany z dziennikarstwem: był redaktorem działu Kraj tygodnika „Przekrój” w latach 2005-2010, reporterem i współprowadzącym w Polskim Radiu Bis (1994-2001), dziennikarzem „Press” oraz asystentem wydawcy w BBC Polska, współtworzył też wydawnictwo PMPG jako redaktor naczelny miesięcznika studenckiego „Dlaczego”.
Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. (mb)