niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLightscape zrealizuje dla Łódź Art Center międzynarodowy projekt, który ma promować polski...

Lightscape zrealizuje dla Łódź Art Center międzynarodowy projekt, który ma promować polski design na świecie

Lightscape nawiązało współpracę z Łódź Art Center (organizatorem Łódź Design Festival). Agencja zrealizuje na zlecenie klienta międzynarodowy projekt, który ma na celu promocję polskiego designu na świecie. W wyniku podpisanej w marcu 2018 roku umowy Lightscape zajmie się całościową organizacją dwudniowego forum „BiznesUp! design made in Poland”. Agencja będzie odpowiadać m.in. za zaproszenie ekspertów z branży projektowej z Polski oraz wybranych krajów Europy, opracowanie strategii działań promocyjnych oraz jej realizację, program wydarzenia czy pełną koordynację kampanii outdoorowej. Zespół Lightscape będzie też pełnić funkcję biura prasowego dla polskich i zagranicznych mediów.

Wszystkie działania będą prowadzone od marca do listopada 2018 roku; do tego miesiąca będzie też obowiązywać umowa. Osobą odpowiedzialną za projekt jest Joanna Berlińska, CEO Lightscape. Będą ją wspierać Paulina Kunicka i Paulina Morawska, które obejmują stanowiska Account Executive’ów, oraz Katarzyna Pasikowska, Social Media and Events Coordinator.

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu. (pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj