niedziela, 8 września, 2024
Strona głównaAktualnościLink4 przeprasza za psucie wizerunku agentów ubezpieczeniowych

Link4 przeprasza za psucie wizerunku agentów ubezpieczeniowych

Firma Link4 przeprosiła wczoraj za to jak przedstawiła agentów ubezpieczeniowych w kampanii „Ta ostatnia niedziela”. W zamieszczonym w prasie oświadczeniu „wyraża ubolewanie z powodu sposobu, w jaki w jej reklamach przedstawiona została praca pośrednika ubezpieczeniowego” – czytamy w portalu wyborcza.biz.

Przeprosiny to wynik przegranej sprawy wytoczonej firmie przez Polską Izbę Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych. Sąd uznał, że kampania reklamowa „Ta ostatnia niedziela” z 2008 r., w której agenci ubezpieczeniowi smucili się po stracie klientów, godzi w dobre imię tej grupy zawodowej. Jak przekonywały reklamy Link4, spółka nie zatrudnia pośredników, ponieważ „biorą prowizję, nie są do (…) dyspozycji całą dobę i w ogóle”.

Według wyjaśnień firmy reklamy miały jedynie pokazywać zalety zakupu polis przez Internet i telefon. 22 lutego sąd apelacyjny potwierdził wyrok sądu gospodarczego w tej sprawie. Przeprosiny mają być trzykrotnie opublikowane w prasie i telewizji. Dodatkowo Link4 ma wpłacić 100 tys. zł na konta Zamku Królewskiego. (iw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj