Firma zdecydowała się na zmianę identyfikacji wizualnej po 7 latach. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki i nowe pozycjonowanie. Ten krok wynika też ze zmiany właściciela. Wcześniej był nim brytyjski ubezpieczyciel RSA, aktualnie LINK4 należy do Grupy PZU.
Źródło: biuro prasowe LINK4
Autorem projektu jest agencja brandingowa White Cat Studio.
„Nowy znak LINK4 jest prosty i czytelny. Jest wizualną interpretacją cyfry 4 – bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela” – tłumaczy Michał Łojewski, dyrektor kreatywny White Cat Studio.
Firma rozpoczęła równiez kampanię reklamową towarzyszącą wprowadzeniu nowego logotypu. W jej ramach powstał spot, w którym występuje Kasia Moś i zespół The Chance.
Źródło: Facebook/LINK4
Źródło: YouTube/ LINK4
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8, za reżyserię – Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo, za produkcję – Flota Filmowa. Zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się natomiast Starcom. (ak)
Zdjęcie główne: Facebook/ LINK4