LinkedIn rozpoczyna testy płatnych biletów na wydarzenia – podaje techcrunch.com. Wcześniej we wrześniu 2021 roku platforma uruchomiła skierowane do twórców i marek działania, które pomogą w zwiększaniu zaangażowania odbiorców. Możliwość organizowania biletowanych wydarzeń ma dodatkowo pomóc w zarządzaniu spotkaniami online.
Jak czytamy, LinkedIn potwierdził rozpoczęcie testów dodatkowych funkcji związanych z wydarzeniami. Jest to spowodowane m.in. wzrostem zainteresowania organizowaniem internetowych spotkań podczas pandemii COVID-19. Nicole Leverich, rzecznik LinkedIna, podała, że w 2020 roku w wydarzeniach w serwisie uczestniczyło 21 mln osób. Ich opinie posłużą do dalszego rozwoju narzędzia.
Źródło podaje, że testy płatnych spotkań są częścią zmian, jakie zostaną zaproponowane w celu ulepszania wydarzeń. Pierwszy raz opcję organizowania spotkań online dodano w 2019 roku. Od tej pory serwis rozwija możliwości tworzenia internetowych wydarzeń. Dodanie opcji biletowanych spotkań może pomóc platformie w czerpaniu zysków z proponowanej funkcji – czytamy. (ap)