poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn dodaje nowe funkcje do prowadzenia wydarzeń online

LinkedIn dodaje nowe funkcje do prowadzenia wydarzeń online

Linkedinowe wydarzenia online zyskują nowe funkcje – podaje socialmediatoday.com. Czytamy, że serwis wprowadza opcje dotyczące odkrywania eventów, ich promocji i gromadzenia danych o uczestnikach. Dodatkowo w portalu społecznościowym pojawi się możliwość prowadzenia wideorozmów bezpośrednio w wiadomościach prywatnych.

LinkedIn Events pojawiło się na platformie w maju 2020 roku. Od tego czasu na LinkedInie przeprowadzono ponad 200 tys. wydarzeń online – czytamy. Teraz serwis poinformował o wprowadzeniu nowych funkcji. Jak podaje źródło, pierwszą z nich jest możliwość odkrywania – w zakładce Moja sieć pojawiać się będą spersonalizowane rekomendacje wydarzeń online. Dodatkowo użytkownicy otrzymywać będą cotygodniowe maile od portalu społecznościowego, w których znajdą się podsumowania minionych internetowych eventów, a obserwatorzy stron firmowych będą dostawać powiadomienia za każdym razem, gdy te utworzą nowe wydarzenie. Źródło zaznacza jednak, że takie alerty wysyłane będą jedynie do tych obserwatorów, którzy zdaniem LinkedIna są „najbardziej skłonni do uczestnictwa w oparciu o różne kryteria, takie jak ich zainteresowania”.

Czytaj także: LinkedIn publikuje nowy poradnik dotyczący eventów online

Kolejną nowością jest możliwość tworzenia formularzy rejestracyjnych na wydarzenia, aby firmy mogły łatwiej gromadzić dane na temat uczestników – np. nazwiska i adresy mailowe. Źródło wskazuje, że dzięki tej opcji będzie można np. tworzyć listy mailingowe, aby wysyłać wiadomości z podziękowaniami za wzięcie udziału w evencie, lub listy kontaktów, które mogą przydać się przy targetowaniu. „Gdy już wiesz, kto jest zainteresowany Twoimi treściami lub marką, możesz kontynuować rozmowę i pozyskiwać potencjalnych klientów, przekierowując odbiorców na wcześniejsze wydarzenia. Wystarczy, że utworzysz niestandardową grupę docelową w Menedżerze Reklam na podstawie tych, którzy wzięli udział w którymkolwiek z Twoich wydarzeń na LinkedInie” – źródło cytuje wpis portalu społecznościowego.

Jak czytamy, następną nową funkcją jest możliwość promowania wydarzeń online dzięki graficznym reklamom. Ma to pozwolić dotrzeć z informacją o evencie do odpowiednich profesjonalistów lub trudno dostępnych odbiorców, takich jak kadra kierownicza i osoby decyzyjne – podaje źródło. Dodatkowo firmy będą mogły sprawdzić, ile osób zarejestrowało się na wydarzenie przez kliknięcie w reklamę – czytamy.

Socialmediatoday.com podaje także, że na LinkedInie pojawi się możliwość prowadzenia wideorozmów w prywatnych konwersacjach. Jak czytamy, w zakładce wiadomości znajdzie się ikona kamery – po kliknięciu w nią będzie można wybrać dostawcę (w Polsce są to Microsoft Teams, Zoom lub BlueJeans). (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj