poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn dodaje nowe narzędzia. Mają służyć budowaniu zaangażowanej społeczności

LinkedIn dodaje nowe narzędzia. Mają służyć budowaniu zaangażowanej społeczności

LinkedIn wprowadza nowe funkcje, które mają pomóc firmom w zdobywaniu i pogłębianiu zaangażowania odbiorców. Serwis pozwoli na publikowanie dłuższych artykułów, doda narzędzia związane z organizacją wydarzeń oraz nowe opcje śledzenia wyników marki.

Platforma chce ulepszyć dotychczasowe możliwości publikowania artykułów na stronach. Obecne na LinkedInie marki i organizacje będą mogły dodawać dłuższe materiały w ramach postów. Ograniczy to problemy związane z niechęcią niektórych odbiorców do zapoznawania się z treścią oryginalnie zamieszczoną na stronie internetowej firmy – dzięki nowej opcji czytelnik będzie mógł przeczytać artykuł, pozostając w serwisie. Dodatkowo będzie można uatrakcyjnić publikację przez dodanie m.in. elementów multimedialnych czy linków. Wpływ na zaangażowanie społeczności może mieć również sekcja komentarzy, gdzie odbiorcy będą mogli podzielić się przemyśleniami po zapoznaniu się z materiałem.

LinkedIn rozwija także narzędzia dotyczące wydarzeń na żywo. W odpowiedzi na sugestie użytkowników platforma łączy funkcję planowania i przeprowadzania spotkań, co ma ułatwić kontakt ze społecznością. Wprowadzi także ulepszenia związane z informowaniem o wydarzeniach grupy docelowej, wysyłaniem powiadomień o nadchodzących spotkaniach i kontrolą osób uczestniczących w rozmowach online. Ponadto serwis umożliwi udostępnianie nagrań z zakończonych wydarzeń, co zwiększy dotarcie materiałów do odbiorców. Dodatkowo spotkania będą dostępne także dla kont o mniejszej liczbie obserwujących. Przyspieszono także proces weryfikacji kandydatów do LinkedIn Live oraz poszerzono formularz rejestracyjny na wydarzenia.

Oprócz zmian związanych z artykułami i spotkaniami na żywo, LinkedIn dodaje także trzy opcje związane ze śledzeniem wyników marki. Pierwsza z nich pozwoli zmierzyć wpływ reklam w serwisie na postrzeganie firmy. Druga funkcja umożliwi optymalizację wyświetlania treści promocyjnych, a trzecia – prognozowanie i raportowanie zasięgów marki.

4 października 2021 roku LinkedIn organizuje wydarzenie online, podczas którego przedstawi szczegóły dotyczące aktualizacji. (ap)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj