LinkedIn udostępnia cztery nowe narzędzia, które mają pomóc użytkownikom w korzystaniu z platformy w bezpieczny sposób.
Serwis pisze, że od teraz użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych, Francji i Kanady, którzy sami zgłoszą wpis lub to ich treść zostanie usunięta, otrzymają powiadomienie z informacjami wyjaśniającymi to działanie. Platforma informuje również, że jest świadoma tego, że czasami może popełniać błędy, dlatego w przypadku złej oceny danego materiału dokona ponownego sprawdzenia treści, weźmie odpowiedzialność za swoją pomyłkę i przywróci zawartość. Opcja w najbliższym czasie pojawi się w większej liczbie państw, a do końca roku zostanie udostępniona wszystkim korzystającym z LinkedIna.
Źródło: blog.linkedin.com
Platforma chce też, aby użytkownicy pamiętali o tym, że LinkedIn to społeczność, która mimo różnych poglądów, powinna odnosić się do siebie z szacunkiem. Właśnie dlatego wprowadzono opcję, która po zalogowaniu do serwisu lub przed opublikowaniem posta pokaże krótką wiadomość o tym, że jest to miejsce dla profesjonalistów, w którym członkowie szanują zdanie innych.
Źródło: blog.linkedin.com
Oprócz tego użytkownicy mogą też pokazywać platformie, że wybrane treści są odpowiednie i mogą pozostać w serwisie. Przykładowo platforma udostępnia możliwość oznaczenia otrzymanej wiadomości jako „bezpiecznej”. Dowiadujemy się, że dzięki temu algorytmy LinkedIna będą łatwiej odróżniać właściwe wpisy.
Źródło: blog.linkedin.com
Dowiadujemy się również, że zaktualizowana została strona z regulaminem LinkedIna, na której wyjaśnione są obecnie obowiązujące zasady i udostępnione pomocne linki.
Źródło: blog.linkedin.com
Serwis tłumaczy dalej, że przez te działania chce podkreślić, że nie ma w nim miejsca na treści szerzące m.in. nienawiść, nękanie czy rasizm.
Czytaj też: LinkedIn zmienia wygląd i udostępnia Stories w kolejnych krajach
(kd)