Jak czytamy w portalu The Next Web, LinkedIn udostępnił użytkownikom funkcję zamieszczania filmów w aplikacji. Wideo samoistnie odtwarza się podczas przewijania tablicy.
Dodawane filmy mogą mieć format poziomy lub pionowy i trwać do 10 minut. Autorzy nagrań mają możliwość wglądu w analitykę – otrzymują dostęp do danych typu: liczba wyświetleń, polubień i udostępnień.
Twórcy LinkedIna dodali także pewną nowość do funkcji wideo – platforma, w zamian za odtworzenie filmu przez użytkownika, udostępnia jego autorowi informacje, takie jak obecne stanowisko i miejsce pracy widza – informuje The Next Web.
Firma jest jedną z ostatnich sieci społecznościowych, która wprowadziła tego typu możliwość, jednak nadal ma szanse, by wieść prym w tej dziedzinie. Jak czytamy, nowa funkcja na LinkedInie może przydać się biznesmenom i markom o wiele bardziej, niż opcje proponowane przez Instagram czy Facebooka.
Według przedstawiciela platformy, opcja wideo ma być dostępna na całym świecie w nadchodzących miesiącach. (bm)