LinkedIn opublikował wpis, w którym radzi, w jaki sposób zwiększyć zasięg publikowanych postów za pomocą opcji LinkedIn Boosting.
„Wprowadzamy promowanie postów po to, by umożliwić użytkowników pozyskiwanie nowych kontaktów” – poinformował serwis 30 października 2024 roku. Opcja LinkedIn Boosting ma rozszerzyć zasięg publikowanych treści i pomóc w docieraniu do większej liczby odbiorców. Posty użytkowników korzystających z funkcji mają pojawiać się w kanałach docelowych odbiorców, niezależnie od tego, czy obserwują dany profil, czy nie.
„Członkowie społeczności LinkedIn wchodzą w interakcję ze stronami firmowymi ponad dwa miliardy razy miesięcznie, uzyskując profesjonalne informacje i będąc na bieżąco z trendami w branży. Dzięki promowaniu postów możesz przekształcić swoje treści w reklamy i w ten sposób zdobywać nowe kontakty” – podkreśla serwis.
LinkedIn udostępnia krótki poradnik, w którym instruuje użytkowników, w jaki sposób mogą uruchomić opcję i rozszerzyć widoczność publikowanych postów. Serwis podkreśla, że można to zrobić już zaledwie w czterech krokach:
- Wybierz post, który chcesz promować.
- Określ podstawowe wskaźniki, takie jak budżet, grupę docelową, cel kampanii oraz datę jej zakończenia.
- Uzupełnij szablon formularza kontaktowego.
- Uruchom swoją kampanię.
Opcja jest dostępna globalnie dla użytkowników LinkedIn we wszystkich językach na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. (kn)
Źródło: linkedin.com, Amplify Your Reach and Collect Leads with LinkedIn Boosting for Lead Generation, 30.10.2024