piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn chce pomóc firmom pozostać w kontakcie ze społecznościami

LinkedIn chce pomóc firmom pozostać w kontakcie ze społecznościami

LiknedIn poinformował o wprowadzeniu nowych funkcji, dzięki którym firmom łatwiej będzie pozostać w kontakcie ze swoimi społecznościami. Aktualizacje mają pomóc administratorom stron w łączeniu pracowników, wyróżnianiu nadchodzących wydarzeń i zdobywaniu informacji na temat obserwatorów.

Serwis społecznościowy przytacza niedawne badanie firmy Glint, z którego wynika, że w czasie pandemii pracownicy mniej kontaktują się ze swoimi kierownikami (31 proc.), członkami zespołu (37 proc.) oraz nawet przyjaciółmi (40 proc.). Wskazując na wyniki tego badania oraz na fakt, że wiele firm zapowiada wprowadzenie pracy zdalnej do 2021 roku, LinkedIn zaznacza jak ważne jest, aby kontakt między pracownikami rozwijał się również wirtualnie.

Pierwszą z nowości jest zakładka „My Company” (z ang. „Moja firma”). Jak tłumaczy LinkedIn, jest to nowa przestrzeń, w której pracownicy mogą zbliżać się do siebie, a organizacja może zwiększać zaangażowanie osób w niej zatrudnionych. Czytamy, że w zakładce pojawią się funkcje takie jak „Empolyee milestones” (z ang. „Osiągnięcia pracowników”), dzięki której można świętować awanse, rocznice czy nowe zatrudnienia w firmie. Znajdą tam także narzędzia wyświetlające m.in. treści cieszące się największym zainteresowaniem pracowników czy polecenia osób, które można znać z organizacji. Portal społecznościowy zapowiada, że w przyszłości doda do zakładki także bardziej zaawansowane funkcje związane np. z tworzeniem unikatowych treści i ich zasięgiem.

My company

Źródło: business.linkedin.com

Kolejna nowa zakładka ma nazwę „Events” (z ang. „Wydarzenia”). Jak wyjaśnia LinkedIn, w czasie pandemii coraz więcej wydarzeń przenosi się do internetu, przez co śledzenie wszystkich wirtualnych konferencji czy webinarów bywa trudne. Odpowiedzią na ten problem ma być właśnie zakładka „Events”, w której wyświetlane będą obecne i nachodzące wydarzenia organizowane w serwisie.

Events

Źródło: business.linkedin.com

Ostatnia nowo dodana funkcja to „View Page Followers” (z ang. „Wyświetl obserwatorów strony”). Dzięki niej administratorzy mogą zobaczyć listę wszystkich osób, które obserwują stronę, a także informację, od kiedy to robią. LinkedIn tłumaczy, że pozwoli to na lepsze zrozumienie swoich odbiorców i dopasowanie do nich treści.

obserwatorzy

Źródło: business.linkedin.com

Wszystkie nowe funkcje dostępne są już dla administratorów stron na całym świecie. Zakładki „My Company” i „Events” pojawią się w lewym panelu nawigacyjnym strony – LinkedIn zaznacza jednak, że „My Company” dostępne będzie jedynie dla firm, które zatrudniają ponad 201 pracowników. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj