środa, 25 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn poszerza zakres działalności

LinkedIn poszerza zakres działalności

LinkedIn chce być czymś więcej niż tylko portalem, który odpowiada za aktualizację danych użytkowników czy zmian ich stanowisk zawodowych. Poprzez ostatnie połączenie z Newstle, portal chce zwiększyć jakość oferowanych usług i atrakcyjność profili dla przedsiębiorców  – czytamy w Simply Measured.

Jak pisze autorka Lucy Hitz, LinkedIn poszerzył zakres swoich działań i poprzez wykorzystanie nowych narzędzi stara się docierać do innych treści na temat użytkowników i następnie je udostępniać: „Newsle wyszukuje i filtruje nazwy kontaktów Facebooka i LinkedIn w sieci. Znajduje osoby poprzez artykuły prasowe lub ich posty na blogach. Wyniki wyszukiwania dostarczane są do skrzynki odbiorczej zainteresowanych w bardzo krótkim czasie (w kilka sekund)”.

Dalej w Simply Measured czytamy, że w listopadzie 2013 roku LinkedIn połączył się z The Pulse Newsreader, by łatwiej docierać do treści specjalnie dopasowanych do zainteresowań zawodowych użytkowników portalu przy użyciu aplikacji mobilnych. Ponadto portal ogłosił w lutym, że jego platforma blogowa mogłaby być otwarta również dla zwykłych użytkowników, nie tylko dla osób wpływowych. W jakim celu? „Im więcej masz kontaktów, tym więcej wiesz. To poszerzenie dostępnych opcji daje każdemu możliwość budowania zupełniej nowej publiczności. Pamiętaj, że ludzie, którzy nie są obecnie w tej sieci, będą mogli iść za tobą w LinkedIn” – twierdzi Hitz.

I kontynuuje, że LinkedIn stworzył fora, zwane LinkedIn Groups, przeznaczone dla profesjonalistów z tej samej lub podobnej branży, by dzielić się treścią, znajdować odpowiedzi, śledzić posty, przeglądać oferty pracy i zawierać kontakty biznesowe. „Im szerszą sieć zarzucisz, tym więcej złapiesz ryb. Powinieneś regularnie korzystać z LinkedIn, umieszczając posty, treści, czy oferty pracy – konkurencja nie śpi” (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj