piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn prezentuje informacje o zachowaniach użytkowników w czasie pandemii

LinkedIn prezentuje informacje o zachowaniach użytkowników w czasie pandemii

LinkedIn postanowił podzielić się z marketerami informacjami o trendach w zachowaniach użytkowników w czasie pandemii COVID-19. Zdaniem serwisu społecznościowego zaufane marki są w stanie pomóc i zaangażować społeczności w walkę o przetrwanie w tym trudnym czasie.

Na początku LinkedIn zaprezentował trendy panujące w serwisie na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy. Jak czytamy, najpopularniejszymi hashtagami w styczniu i lutym 2020 roku były #marketing, #leadership i #business. W marcu 2020 roku nastąpiła zmiana – na trzech pierwszych miejscach pojawiły się #coronavirus, #covid19 oraz #marketing. Koronawirusa dotyczy 33 proc. postów publikowanych obecnie w serwisie.

Od lutego 2020 roku liczba publikowanych artykułów wzrosła o 2196 proc. Użytkownicy trzy razy częściej poszukują też informacji o pracy zdalnej i wchodzą w interakcje z treściami na platformie – odsetek ten wzrósł od początku lutego o 2781 proc. Najczęściej prowadzone dyskusje dotyczą pracy zdalnej (19 proc.), zarządzania kryzysowego (12 proc.) oraz utrzymania dystansu społecznego (8 proc.). O COVID-19 najczęściej wspominają pracownicy z branż IT (7 proc.), finansów (5 proc.) oraz marketingu i reklamy (4 proc.).

screen

Źródło: news.linkedin.com

Portal społecznościowy podzielił się także swoimi spostrzeżeniami. Jego zdaniem firmy powinny zadbać o swoich pracowników w tym trudnym czasie, prowadzić transparentną i wpływową komunikację oraz dostosować się do obecnie panujących warunków – m.in. przez prowadzenie bezpiecznych i stabilnych działań. Radzi także, aby pamiętać o potrzebach pracowników i klientów, zachować jakość, wprowadzić w życie wartości firmy, wspierać, „być człowiekiem”, słuchać uważnie, dotrzymywać słowa i działać dalej przy równoczesnym „trzymaniu ręki na pulsie”. Przedstawił również przykłady, jak w kryzysie radzą sobie znane marki, takie jak Lego Group, The National Football League czy Alibaba Cloud. Pokazał też działania Arne Sorensona, CEO Mariott International, WHO oraz koncernu LVMH.

screen

screen

Źródło: news.linkedin.com

Jak informowaliśmy na PRoto.pl, w czasie pandemii LinkedIn postanowił także wyjść naprzeciw potrzebom użytkowników. W marcu 2020 roku pokazał, jak efektywnie pracować zdalnie, a na początku kwietnia 2020 roku udostępnił bezpłatne kursy, które mają pomagać w utrzymaniu zdrowia psychicznego i dawać osobom pracującym wskazówki pomocne w zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym w nowych okolicznościach. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj