LinkedIn ogłosił, że planuje rozwinąć swoje narzędzia do organizacji wydarzeń na żywo. Serwis chce zaktywizować swoich użytkowników i zachęcić ich do brania udziału w rozmowach w czasie rzeczywistym. Jeszcze w styczniu 2022 roku użytkownicy będą mogli prowadzić transmisje live w serwisie. Kolejnym krokiem będzie testowanie rozmów w pokojach audio, a na wiosnę 2022 roku zaplanowano rozszerzenie spotkań live o wideo.
Źródło: linkedin.com
Źródło: linkedin.com
Źródło: linkedin.com
„Bycie aktywnym w trakcie rozmowy podczas wydarzenia online może pomóc w nawiązywaniu nowych kontaktów, wzmacnianiu swojej marki osobistej i inspirowaniu innych” – czytamy w komunikacie. Aby usprawnić proces komunikacji, w trakcie dyskusji na żywo dla uczestników przygotowano opcje zgłaszania się przez podniesienie ręki w górę i dołączenia do grona prowadzących spotkanie, którzy mają swój własny panel, wyróżniający ich spośród słuchaczy. (as)