Jak twierdzi Linkedin, liczba utworzonych wydarzeń na żywo w serwisie wzrosła o 150 proc. w ciągu roku. Platforma może być więc dobrym miejscem do promocji albo organizacji eventów – czytamy na socialmediatoday.com.
Tej formie komunikacji poświęcony został nowy przewodnik LinkedIna, w którym omówiono sposoby skutecznego organizowania wydarzeń, a także zawarto wskazówki dotyczące wyboru odpowiedniego formatu imprezy oraz sposobu jej promowania wśród właściwych odbiorców. Jak sugeruje tytuł przewodnika, głównym tematem jest nowy „Event Framework” LinkedIn, który jest nadrzędną strategią planowania wydarzeń. Przewodnik zawiera szereg punktów dotyczących planowania i notatek, w tym przegląd struktury wydarzenia.
Według źródła, organizatorzy wydarzeń ankietowani przez LinkedIn wskazali, że planują kontynuować prowadzenie wydarzeń wirtualnych w dłuższej perspektywie.
44-stronicowy przewodnik LinkedIn Event Framework tutaj. (zd)
Źródło: linkedin.com