sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZe świataLinkedIn testuje płatną subskrypcję dla stron firmowych

LinkedIn testuje płatną subskrypcję dla stron firmowych

LinkedIn testuje subskrypcję LinkedIn Premium Company Page, przeznaczoną dla małych i średnich firm, która ma obejmować narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję m.in. do pisania treści czy zwiększania liczby obserwujących – podaje techcrunch.com. Jak czytamy, miałaby ona kosztować 99 dol. miesięcznie.

Jak przekazała Suzi Owens, starsza dyrektorka ds. komunikacji w LinkedInie, obecnie trwają testy nowej oferty dla małych i średnich firm, która ma pomóc im przyciągnąć klientów, zbudować wiarygodność i wyróżnić się wśród odbiorców. „Z niecierpliwością czekamy na udostępnienie szerszych informacji wkrótce” – dodała Owens, cytowana przez źródło.

Mimo że cennik stron firmowych premium nie został ujawniony od razu, to administratorzy stron, które kwalifikują się do subskrypcji, mogą go zobaczyć. Opłaty zaczynają się od 99,99 dol. miesięcznie za stronę. Roczna subskrypcja miałaby kosztować natomiast 839,88 dol. – czytamy. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj