LinkedIn postanowił w nowy sposób pomagać ludziom na różnych etapach kariery zawodowej. Portal społecznościowy stworzył playlisty dopasowane obecnych potrzeb pracowników – podaje socialmediatoday.com.
W serwisie streamingowym Spotify można aktualnie znaleźć sześć zestawów muzycznych – „Woman at work” (z ang. „kobieta w pracy”) inspirujące do jak najlepszego wykonywania obowiązków, „New job. Fresh start” (z ang. „Nowa praca. Zaczynamy od nowa”), „Never give up” (z ang. „Nigdy się nie poddawaj) pomagające uspokoić się w trudniejszych sytuacjach, „Interview time” (z ang. „Czas na rozmowę rekrutacyjną) budujące pewność siebie, „Refine&Focus” (z ang. „Oczyszczenie i skupienie”), które ma pomóc podczas ulepszania linkedinowego profilu, oraz „Opportunity Knocks” (z ang. „Okazja puka do drzwi”), która ma pomóc podczas szukania nowej pracy.
Źródło: open.spotify.com
(ak)