LinkedIn sprawdza nowy kanał z krótkimi filmami w aplikacji. Wideo mają mieć podobną formę do tych z TikToka – podaje techcrunch.com.
Po raz pierwszy zmianę zauważył Austin Null, dyrektor strategiczny w agencji McKinney, który podzielił się swoimi spostrzeżeniami na LinkedInie. Opublikował on krótki film, w którym widoczny jest nowy kanał „Wideo” znajdujący się na pasku nawigacyjnym. Po dotknięciu przycisku użytkownik zostaje przeniesiony do pionowego kanału z krótkimi wideo, które można przesuwać. Możliwe jest zarówno polubienie danego filmu, jak i zostawienie komentarza lub udostępnienie materiału innym. LinkedIn nie podał jeszcze żadnych szczegółów dotyczących tego, w jaki sposób będą dobierane treści wyświetlane użytkownikom – dowiadujemy się.
Źródło: linkedin.com/austinnull
Nowy kanał jest podobny do tego, co można znaleźć także w innych aplikacjach, takich jak TikTok, Instagram czy YouTube. Jedyną różnicę mogą stanowić treści. LinkedIn w przeciwieństwie do pozostałych serwisów społecznościowych koncentruje się głównie na karierze i profesjonalizmie – czytamy.
Jak podaje źródło, kanał ten ma na celu zwiększenie zaangażowania i odkrywania przez prezentowanie krótkich filmów, które ludzie mogą szybko przewijać.
Nowa opcja jest w fazie wczesnych testów. LinkedIn nie poinformował jeszcze, kiedy zostanie ona udostępniona wszystkim użytkownikom. (ao)