czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn testuje możliwość tworzenia wydarzeń

LinkedIn testuje możliwość tworzenia wydarzeń

LinkedIn na swojej stronie poinformował, że wprowadza pilotażowo nową funkcję „Wydarzenia”, dzięki której użytkownicy będą mieli szansę tworzenia oraz dołączania do eventów, ale także budowania relacji z innymi ich uczestnikami.

Utworzenie wydarzenia będzie możliwe zarówno z poziomu komputera, jak i urządzenia mobilnego. Organizatorzy będą mogli zamieścić tam szczegółowe informacje, jak data, godzina czy miejsce spotkania, ale również swobodnie edytować treść, jeśli w trakcie nastąpią zmiany.

Gospodarze spotkania będą mogli dodatkowo aktualizować treści na stronie wydarzenia, śledzić użytkowników zainteresowanych eventem i promować wydarzenie, udostępniając je na profilu. Możliwość obserwowania wydarzenia i zapraszania na niego innych osób przysługiwać będzie również uczestnikom eventu.

Aby budować silniejszą relację wśród użytkowników, LinkedIn wprowadzi opcję czatu dla osób biorących udział w wydarzeniu, z możliwością kontaktowania się przed spotkaniem, w jego trakcie, a także po zakończeniu. Ta funkcja umożliwi dzielenie się zdjęciami, filmami czy wrażeniami.

Dzięki odpowiednim filtrom uczestnicy będą mogli przejrzeć listę gości i sprawdzić m.in., w jakich branżach i firmach pracują. Do każdej strony wydarzenia ma być przypisany unikatowy hashtag, który pomoże zainteresowanym w odszukaniu eventu.

Jak zapowiada serwis, zakładka najpierw zostanie udostępniona wśród grup tworzących wydarzenia w San Francisco i Nowym Jorku. Jednak już za parę miesięcy ma być dostępna dla wszystkich użytkowników LinkedIna.

Serwis dodał, że każdego dnia obserwuje, jak inni użytkownicy rozmawiają o swoich spostrzeżeniach i dzielą się informacjami na temat wydarzeń i relacjami z nich na platformie. Stąd też pojawiła się idea wprowadzenia nowej funkcji. Jak zapowiada LinkedIn, w przyszłości platforma będzie dążyć do tego, aby użytkownicy łatwo i szybko mogli odnaleźć wydarzenia, które ich interesują, i łatwiej nawiązywać relacje biznesowe. (pm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj