LinkedIn dodaje nową opcję w profilach użytkowników, umożliwiając im wyróżnienie konkretnych produktów i projektów, nad którymi pracowali – opisuje socialmediatoday.com.
Jak czytamy, wkrótce użytkownik będzie mógł dodawać te elementy jako pozycje na liście swojego doświadczenia zawodowego.
Źródło opisuje, że LinkedIn dodał strony produktów w 2020 roku, aby pomóc firmom zaprezentować swoją ofertę i podkreślić kluczowe funkcje.
Jeśli użytkownik chce dodać produkty, nad którymi pracował do swojego doświadczenia w profilu, najpierw musi umieścić je na stronie swojej firmy – czytamy.
Źródło zauważa, że ta opcja może stworzyć nowe możliwości marketingowe, na przykład przez bezpośrednią promocję stron produktów.
Narzędzie obecnie jest w fazie testów i zacznie być ogólnodostępne w ramach stopniowego wdrażania w nadchodzących miesiącach – podaje źródło.
LinkedIn chce również ulepszyć swój newsletter, wprowadzając opcję umieszczania wzmianek „@” oraz hashtagów „#”, aby zmaksymalizować zaangażowanie użytkowników – czytamy dalej. (bs)