LinkedIn ogłosił, że prowadzi testy reklam w Stories. Dowiadujemy się, że w próbnych działaniach bierze udział ograniczona liczba reklamodawców z całego świata.
Serwis informuje, że reklamy w Stories mogą pomóc markom zwiększyć zasięg, zwłaszcza dlatego, że społeczność portalu liczy ponad 722 mln członków. LinkedIn przekazuje też, że na ten moment z opcji skorzystało ponad 600 reklamodawców z pozytywnymi wynikami w zakresie kliknięć, wyświetleń i wskaźników kosztów.
LinkedIn zaznacza też, że reklamy w Stories pomogą w dotarciu do osób z konkretnych firm, branż czy zajmujących określone stanowiska. Serwis chce też przekazywać nadawcom m.in. raporty ze skuteczności reklam w relacjach.
Portal informuje, że wprowadzone niedawno relacje cieszą się dużym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem wśród użytkowników, a tworzeniu tego formatu od początku towarzyszyły rozmowy na temat sposobów wykorzystywania Stories również przez marketerów.
Czytaj też: Ubogi krewny relacji na Instagramie, ale z potencjałem. Jak wykorzystać LinkedIn Stories?
Szersze wprowadzenie opcji reklamowej planowane jest na 2021 rok. (kd)