niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn radzi, jak zwiększyć liczbę obserwujących na stronach firmowych

LinkedIn radzi, jak zwiększyć liczbę obserwujących na stronach firmowych

LinkedIn wyjaśnia, co zrobić, by przyciągać jak największą liczbę obserwujących na stronach marek w serwisie. Jednocześnie zaprasza do bezpłatnego centrum edukacyjnego LinkedIn Marketing Labs, które wyjaśnia, jak korzystać z serwisu w celu zwiększania świadomości o firmie.

Zobacz też: LinkedIn uruchomił centrum edukacyjne dotyczące reklamowania w serwisie

Portal zaznacza, że przede wszystkim ważne jest to, by strona danej firmy na LinkedInie w jasny i celny sposób określała zakres działalności marki – chodzi o uzupełnienie profilu o logo czy podstawowe informacje. Platforma podkreśla, że w opisie należy pamiętać o słowach kluczowych, ponieważ „strony LinkedIn są indeksowane przez wyszukiwarki”.

Zobacz także: Synergia SEO i PR: jak ją osiągnąć i co możemy dzięki niej zyskać?

Dowiadujemy się także, aby dodać przycisk „Obserwuj” w swojej witrynie lub biuletynach, co „ułatwi odwiedzającym dołączenie do społeczności firmy”. Oprócz tego czytamy, że warto korzystać z funkcji „Zaproś do obserwowania” i umieszczania linków do firmowej strony na LinkedInie w podpisie e-mailowym lub w innych profilach w mediach społecznościowych w celu poszerzania zasięgów.

Dalej portal pisze o pokazywaniu innym, że jest się ekspertem w swojej branży i dzieleniu się wiedzą, którą posiada marka. LinkedIn wyjaśnia, że chodzi m.in. o publikowanie „atrakcyjnych treści na temat nowości branżowych, trendów i innych istotnych tematów”. Dowiadujemy się, że 88 proc. użytkowników biznesowych uważa, że tego typu treści „odgrywają kluczową rolę w podnoszeniu ich postrzegania o danej organizacji”. Platforma ujawnia przy tym, że jedynie 17 proc. użytkowników ocenia „treści eksperckie” w internecie jako „bardzo dobre” lub „doskonałe”, jednak serwis w tym miejscu zachęca do tego, by wykorzystywać tę „lukę” i pokazywać swoją firmę jako profesjonalną.

Źródło: LinkedIn Marketing Solutions

LinkedIn zachęca również do komunikacji dwustronnej. Serwis pisze, że warto wybrać około trzy hashtagi, które mają być powiązane z daną stroną na LinkedInie, by być bardziej rozpoznawalnym. Dodatkowo firma może ich używać w dyskusjach i rozmowach, np. za pomocą komentarzy. Czytamy dodatkowo, że trafnym sposobem na zwiększanie swoich zasięgów jest organizowanie wydarzeń w serwisie, by stwarzać „możliwości interakcji z odbiorcami i angażować ich w czasie rzeczywistym”.

Zobacz również: LinkedIn publikuje nowy poradnik dotyczący eventów online

Oprócz tego serwis zachęca, by „poznawać swoich odbiorców”. Czytamy, że dzięki analityce strony można uzyskać dostęp do szczegółowych informacji o m.in. danych demograficznych osób odwiedzających stronę firmy czy określać zaangażowanie wygenerowane przez konkretne wpisy. W ten sposób marka może lepiej dopasować się do swoich obserwatorów i publikować treści, które będą dla nich najbardziej wartościowe.

LinkedIn zauważa też, że w rozwoju marki ważną rolę odgrywają jej pracownicy. Serwis podpowiada, by zachęcać ich do aktualizowania swoich profili – chodzi o to, by uwzględniali oni w swoich informacjach o doświadczeniu firmę, w której pracują (pozwoli to na przekierowywanie do strony marki bezpośrednio po kliknięciu w jej nazwę). Dodatkowo serwis pisze, że warto udostępniać wartościowe (z perspektywy marki) wpisy zatrudnionych czy korzystać z wewnętrznej karty „Moja firma” (jest przeznaczona jedynie dla pracowników i pozwala na interakcję z popularnymi wpisami współpracowników czy nawiązywania kontaktów z innymi zatrudnionymi). (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj