LinkedIn wprowadza nowe rozwiązania, by ułatwić użytkownikom znajdywanie potrzebnych informacji w serwisie oraz dać większej grupie dostęp do wydarzeń audio. O nowych funkcjach pisze na stronie platformy Tomer Cohen, Chief Product Officer w LinkedInie.
Zdobywanie wiedzy i znajdywanie potrzebnych informacji ma być łatwiejsze na LinkedInie. Jak przekazuje serwis, miliony profesjonalistów z całego świata korzystają z niego, by dzielić się wiedzą i wymieniać pomysłami. Platforma chce pomóc członkom w docieraniu do najcenniejszych rozmów. Podczas wyszukiwania wiadomości, tematów lub trendów wyświetlane będą posty osób należących do sieci kontaktów danej osoby lub przez nią obserwowanych, a także twórców na LinkedInie. Jeśli użytkownik poszukuje konkretnego tematu, podczas wyszukiwania zobaczy najnowsze spostrzeżenia, opinie ekspertów i inne najświeższe wpisy.
LinkedIn przekazuje także, że otrzymuje od społeczności sygnały o potrzebie ponownego dotarcia do wpisów, które już widzieli. Chce to więc ułatwić – jeśli użytkownik szuka, czegoś, co widział już wcześniej w aktualnościach, może teraz wyszukiwać według nazwy twórcy i słów kluczowych w ich poście.
Serwis wprowadza także napisy w wydarzeniach audio w czasie rzeczywistym. Dotychczas użytkownicy mieli tylko możliwość słuchania. Teraz, dzięki napisom, wydarzenia mają być bardziej dostępne m.in. dla członków z wadami słuchu. Napisy obecnie dostępne są w języku angielskim i zostały uruchomione w wersji beta dla części użytkowników po wewnętrznych testach. Jak czytamy w komunikacie serwisu, napisy mają też umożliwić „słuchanie” w miejscach, w których odtwarzanie dźwięku jest niemożliwe lub niedozwolone, a także pozwolą na lepsze zrozumienie treści. Żeby włączyć napisy, należy podczas dołączania do wydarzenia audio kliknąć trzy kropki w prawym górnym rogu wydarzenia audio i dotknij opcji „Włącz napisy”. (mb)