LinkedIn zaktualizował swój algorytm, aby uwzględnić więcej sygnałów zaangażowania. Ma to pomóc lepiej personalizować kanały użytkowników – informuje socialmediatoday.com
Jak wyjaśnia Richard van der Blom, ekspert LinkedIn, platforma pokazuje więcej treści od osób i stron, z którymi internauci najczęściej wchodzą w interakcje oraz kładzie nacisk na zaangażowanie hashtagów, aby podkreślić istotne dla użytkowników tematy. Ekspert wspomina również, że posty zyskują większy zasięg dopiero drugiego i trzeciego dnia po ich opublikowaniu – czytamy.
Źródło podaje, że osoby korzystające z platformy widzą posty od mniejszych grup ludzi i na bardziej spersonalizowane tematy. Dzieje się tak, ponieważ algorytm ma do uwzględnienia więcej czynników, które pozwalają przewidzieć prawdopodobne zaangażowanie. Zmiany te powodują, że kanały stają się bardziej dostosowane do rzeczywistych zainteresowań użytkowników. (ao)