LinkedIn wprowadza funkcję Stories na swojej platformie – podaje socialmediatoday.com. Nowa opcja w tej chwili jest dostępna dla części użytkowników z Brazylii. Serwis społecznościowy informował o rozpoczęciu testów tego rozwiązania w lutym.
Źródło informuje, że aktualizacja przypomina Stories platform takich jak Facebook czy Instagram – znajduje się również u góry ekranu i można w niej wykorzystywać dostępne naklejki i inne narzędzia do dekoracji udostępnianych treści.
Jak czytamy, funkcja jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Publikowane materiały mogą liczyć maksymalnie 20 sekund i można je oglądać przez 24 godziny, jednak treści mogą być zapisywane. Dodatkowo użytkownicy mogą udostępniać Stories swoich profili lub innych użytkowników w prywatnych wiadomościach, ale taka opcja nie dotyczy wysyłania wiadomości do stron firmowych. Wszystkie informacje profilowe przy udostępnianych relacjach mogą być kontrolowane za pomocą ustawień.
Źródło: socialmediatoday.com
Dalej socialmediatoday.com podaje, że wprowadzenie takiej aktualizacji na LinkedInie spotyka się z krytyką, jednak źródło zauważa szanse dla takiego rozwoju – Stories są coraz bardziej powszechne, a dla młodszego pokolenia mogą stać się bardziej wartościowe od tradycyjnego kanału informacyjnego. Oprócz tego platforma może w ten sposób zwiększyć poziom zaangażowania na swoim serwisie – czytamy. (kd)