LinkedIn stworzył bezpłatne centrum edukacyjne LinkedIn Marketing Labs. Jest ono skierowane do specjalistów od marketingu, którzy chcą poznać najlepsze praktyki reklamowe na platformie, podwyższyć poziom strategii reklamowych lub jak najefektywniej wykorzystywać dostępne opcje i narzędzia.
Na stronie business.inkedin.com dowiadujemy się, że kursy w LinkedIn Marketing Labs zostały stworzone przez wewnętrznych ekspertów serwisu, którzy zbadali najlepsze praktyki reklamowe LinkedIna w różnych branżach i wśród użytkowników.
Dalej czytamy, że centrum pozwala na pogłębienie i wzbogacenie wiedzy o marketingu na LinkedInie „krok po kroku” na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym. Dodatkowo LinkedIn Marketing Labs śledzi postępy i poleca odpowiednie szkolenia. Portal przygotował sześć kursów, które obejmują m.in. budowanie strategii marketingowej, korzystanie z LinkedIna w celu zwiększenia świadomości marki czy korzystanie z usług portalu w celu pozyskiwania potencjalnych klientów.
Czytamy też, że przed wybraniem konkretnego szkolenia, użytkownicy mogą wybrać, czy zajmują się prowadzeniem kampanii reklamowych, czy planowaniem emisji w mediach oraz strategią (lub jedno i drugie). Oprócz tego pojawią się również pytania dotyczące obecnej wiedzy, które pozwolą na sprawdzenie aktualnie posiadanych umiejętności i dadzą podgląd tego, co będzie omawiane na kursie.
Serwis tłumaczy, że kursy są interaktywne i składają się z tekstów i plików wideo. Dowiadujemy się również, że tempo przechodzenia przez kolejne materiały zależy od preferencji osoby biorącej udział w szkoleniu.
Czytaj też: LinkedIn testuje reklamy w Stories
(kd)