LinkedIn wprowadza nowe opcje w wiadomościach prywatnych, które będą miały chronić przed spamem – informuje techcrunch.com.
Jak czytamy, dostępne będzie automatyczne wykrywanie spamu i nękania, a także narzędzie do zgłaszania niechcianych wiadomości. Pojawi się także folder „Inne”.
Źródło zauważa, że nowe narzędzia są kluczowe w poprawieniu bezpieczeństwa na LinkedInie, ponieważ wiele platform, wraz ze wzrostem zainteresowania danym serwisem, ma problem ze spamem i oszustwami.
LinkedIn twierdzi, że obecnie wysyłanych jest ok. 21 maili z ofertami pracy na sekundę – czytamy.
Ponadto raport przejrzystości LinkedIna wykazał, że serwis usunął ze swojej platformy w ciągu roku 70,8 mln wiadomości zawierających spam i oszustwa, a użytkownicy zgłosili tylko 179 tys. – podaje źródło. Techcrunch.com zauważa, że platforma biznesowa jest zagrożona także „oszustwami inwestycyjnymi”.
Wiadomości, które zostaną uznane za spam, zostaną przeniesione do odpowiedniego folderu, a jeśli LinkedIn będzie miał wątpliwości, użytkownik zobaczy odpowiednią etykietę, ostrzegająca przed taką wiadomością – czytamy dalej. (bs)